Thursday 21 April 2016

Athens Xclusive Designers Week - the fashion shows

Και ναι.! 
Σας ειπα οτι θα σας δείξω οσα ειδα στην εβδομαδα μόδας κι ας άργησα... 
Ειναι εδω.! 

Θα ξεκινήσω με το #αγαπημονο σοου του Τάσσου Μητρόπουλου που πραγματικά μ εκανε να κλικάρω με ταχύτητα cheetah για να μην χάσω στιγμή... 
Και το προσωπικό αγαπημένο μου...;; 
Χοτ; Ορ γουάτ;;;; 😍

Θα συνεχίσω με λιγο Πάνο Απέργη...

Ενα αγαπημένο λουκ απο τον Gio Sourguadaki

Και λίγο Μάκη Τσέλιο με τα Migato να στολίζουν τα ποδια των μοντέλων του...

Απο τους νέους έχουμε λίγο Joy Koumentakou γιατι ηταν πολυ φαν το ολο κόνσεπτ/σόου και μας άρεσε...


Σε περισσότερα θα βρείτε βιντεάκια στη σελίδα μου στο φεισμπουκ (http://facebook.com/ohsoboo) 

Και για να σας προλάβω... Η παρουσίαση του Λάκη Γαβαλά δεν με τρέλανε τοσο ώστε να σας την δείξω, πολυ Αλίκη στο Ναυτικό ρε παιδί μου...
Κι αυτές οι τσάντες στο κεφάλι; (Νοτ γκούντ.!)


Και όσο για το αναμενόμενο και πολυ συζητημένο φασιον σόου του αγαπημένου μας duo "Celebrity Skin" δεν κατάφερα να είμαι εκει γιατι κλασικά η καθυστέρηση του σόου άγγιξε την ώρα... 
Αλλα έμαθα τα καλύτερα και ειδα τα καλύτερα. 
Οτι ηταν fierce, fun and fabulous και θέλω να μου πείτε κι εσείς την άποψη σας. 

Xxx,
A.





















No comments:

Post a Comment

Let me know what you think. I always care! xD