Monday 8 August 2016

Open back & Cold shoulders

Για τα καλοκαίρια. Και οχι μόνο...
Για τη θάλασσα... 
Για καφέ... Την πόλη, το χωριό το νησί...
Αυτή η μόδα μας έχει ακολουθήσει παντού, και fun fact, μπορούμε να την φορέσουμε παντού 😉

Για τι μιλάω; 
Για τα ανοιχτά τοπάκια και φορεματάκια, με τις ανοιχτές πλάτες και τους έξω  ώμους....


Αυτά τα τοπάκια που φωνάζουν "μόνο στυλ" που σε κάνουν να δείχνεις "chic" χωρίς καν να προσπαθείς. 
Τα υποστηρίζουμε τα αγαπάμε και τα φοράμε γιατί, εκτός από στυλ δημιουργούνε και μυστήριο...

Και το καλό; Μπορείτε να τα βρείτε εύκολα...
Στα ZARA, H&M & Bershka είναι οι πιο απλές και εύκολες επιλογές 
(Το δικό μου τοπ είναι από τα ZARA) 

Δοκιμάστε το. Μετράει.! ✌️🙌😁

Xxx,
A.











1 comment:

  1. Γεια σας αγαπητοί φίλοι μου!
    Έχω μια πρόταση για σας.
    Είμαστε μια τράπεζα και χάρη στην επαναστατική δάνειο και παρενόχληση-ελεύθερη φόρμουλες μας, να λύσει όλες τις οικονομικές ανησυχίες σας σε μόλις 48 ώρες για να πάρει τα δάνεια που κυμαίνονται από € 2000 σε € 5000000. Μας ετήσιο επιτόκιο αψηφά όλες τις διοργανώσεις. Έτσι, αν σας ενδιαφέρει, αισθάνεται ελεύθερη να επιτρέψτε μου να ξέρω. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου: mikaelangecouillard@gmail.com
    Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

    ReplyDelete

Let me know what you think. I always care! xD